Huawei P8 Lite Promotion

Lenovo Lemo K3 Note HK Warehouse Discounts from 1949deal

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Cubot x10 unboxing, τα χέρια επάνω, AnTuTu, κάμερα, μπαταρία κριτική για 1949deal

Πρόσφατα, και πήρε ένα smartphone Cubot X10 from 1949deal, υποθέτω ότι είμαι ο πρώτος αγοραστής να το πάρει. Όταν έλαβα πρώτη και κοίταξε προσεκτικά, και αισθάνομαι πολύ συγκινημένος και ελκυστικό από αυτό, ειδικά για επιχειρηματία, και θα είναι η εναλλακτική λύση του iPhone συν 6, ως εκ τούτου, και θα ήθελα να μοιραστώ την προσωπική μου κριτική για αυτό το πρακτικό και μοντέρνο τηλέφωνο CUBOTA x10.








Επίδειξη
Έχω ελέγξει το τηλέφωνο προσεκτικά, και διαπίστωσε ότι είναι τόσο διαφορετικό με άλλο smartphone της CUBOTA. Έχει μόνο 7,1 χιλιοστά λεπτό σώμα, η οθόνη έχει καταλάβει την όλη μπροστινό τμήμα. Είναι προφανές ότι υπάρχουν τρεις οπτικές κουμπί κάτω από το μπροστινό παρμπρίζ, από την πλευρά της στεφάνης είναι μέταλλο, το οποίο προστατεύει το τηλέφωνο και, εν τω μεταξύ, η τέταρτη γωνία φαίνεται στρογγυλό και λείο, δίνοντάς σας την καλύτερη εμπειρία του συγκινητικό. Όσον αφορά την πίσω κάλυμμα, μοιάζει με γυάλινο κάλυμμα το οποίο μπορεί να θεωρηθεί ως καθρέπτης για εξωραϊσμό. Εν τω μεταξύ, στην πάνω αριστερή γωνία είναι η κάμερα, δίπλα από το μεγάλο λογότυπο της CUBOTA. Ο συνολικός σχεδιασμός κάνει να ερωτευτεί με αυτό πολύ γρήγορα.



Εκτός αυτού, CUBOTA X10 έχει σχεδιαστεί ως ενιαίο 5.5inc HD IPS OGS οθόνη ως CUBOTA S350. Αυτό σημαίνει ότι θα πάμε να δούμε προφανές είδωλα όταν κινείται γύρω από τα πράγματα στην οθόνη, συμπεριλαμβανομένων κύλισης μέσω του UI, παίζοντας παιχνίδια, παρακολουθώντας ταινίες, κ.λπ. Στη θετική πλευρά, η οθόνη είναι στην πραγματικότητα αρκετά φωτεινό και πολύ ορατή σε εξωτερικούς χώρους. Γωνίες θέασης είναι απολύτως εκπληκτική και οτιδήποτε άλλο θα μπορούσα να επαινέσω για την οθόνη να είναι τυλιγμένη σε αυτό το τακτοποιημένο μικρό πακέτο. Μπορεί να υποστηρίξει την καταγραφή βίντεο HD 1080P.



Υλικό
Του υλικού ενός smartphone είναι τόσο σημαντικό για μένα, γιατί είμαι λάτρης του παιχνιδιού. CUBOTA X10 τροφοδοτείται από MTK6592M Octa πυρήνα 1.4GHz επεξεργαστή, και να γνωρίζουν ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν αναλάβει σε χρήση 64bit MTK6752 Octa πυρήνα της CPU, μερικές φορές, και πιστεύουν ότι το νέο chipset πρέπει να δοκιμαστεί και να χρησιμοποιηθεί για πολλούς πελάτες, και ως εκ τούτου θα βεβαιώσει αν Είναι καλό, αλλά MTK6592 CPU είναι αρκετά ώριμη και έχει δοκιμαστεί καλά για πολλούς χρήστες. Ισχυρίζομαι CUBOTA αυτή τη φορά εξακολουθούν να χρησιμοποιούν το παλιό και δοκιμασμένο chipset για να αφήσει τους πελάτες γνωρίζουν τη σταθερότητά της, mtk6592m ξύδι πυρήνα τηλέφωνο εξακολουθεί να μου πιάνει πρώτος. Επίσης, έχει 2GB ROM 16GB της αποθήκευσης, και να κατεβάσετε μερικά apps και τη διαχείρισή τους, που έχει τρέξει καλά και γρήγορα.Ως εκ τούτου, Octa-core smartphone είναι πιο ελκυστικό και κατάλληλο για μένα.





IP65 αδιάβροχη λειτουργία
Αυτή είναι η πρώτη μελέτη που CUBOTA συνδυάζει την αδιάβροχη λειτουργία με ένα high-end smartphone. Έχω ένα μικρό γνωστό ότι πολλοί Κινέζοι κατασκευαστές απλά χρησιμοποιήστε αδιάβροχη λειτουργία με όχι καλή απόδοση. CUBOTA X10 έχει παίξει αυτή τη λειτουργία και την απόδοση του καλά. Πριν από μία εβδομάδα, έπεσε σε μπάνιο μου, και βυθίζεται στο νερό, και είμαι τόσο φοβισμένος η αδιάβροχη λειτουργία IP65 είναι ψεύτικο, αλλά έτρεξε σε αυτή την αμηχανία κατάσταση, και πήρε επάνω για να το δοκιμάσει, ακόμα λειτούργησε, και να ' Δεν το πιστεύω, υποθέτω ότι έχει επαληθεύσει την αδιάβροχη λειτουργία λειτούργησε καλά.


Διάρκεια ζωής μπαταρίας
Είμαι λίγο δεν είναι ικανοποιημένοι με τη ζωή της μπαταρίας, έχει μόνο 2400mAh μπαταρία, και πιστεύω ότι θα ήταν να έχει την μπαταρία υψηλής χωρητικότητας, επειδή παίζω παιχνίδια για 4 ώρες καλύτερη, η μπαταρία φαίνεται να έχει το 40% αριστερά.Έτσι έχω να χρεώσει σε περίπτωση χαμηλής ισχύος. Αλλά εγώ θα πρέπει να προσπαθήσετε να πάρετε ένα αντίγραφο ασφαλείας για την μπαταρία. Η συμβουλή μου είναι ότι δεν παίζουν ακούγεται τόσο καιρό, αυτό θα μειώσει τη διάρκεια ζωής ενός smartphone. Απλά να το χρησιμοποιήσετε σωστά.





Διπλή κάμερα
Οφείλω να καυχηθεί ότι η διπλή κάμερα με εντυπωσίασε πραγματικά, έχει 13.0MP πίσω κάμερα, 8.0MP κάμερα μπροστά, αισθητήρες 13-megapixel είναι κοινά, ακόμη και στην πιο φθηνή από το Android τηλέφωνα εκεί έξω, αλλά υπάρχει ένα επίπεδο ποιότητας που έρχεται με ένα καλύτερο αισθητήρα που θα βρείτε εδώ. Και η μπροστινή κάμερα είναι μάλλον υψηλότερο από εκείνο των άλλων τηλεφώνων. Θα χρησιμοποιηθεί για αυτοπορτρέτα, προέβλεπε πολύ ευκολία για μένα. Μπορώ να έχω ωραίες φωτογραφίες και να στείλετε στους φίλους μου. Κίνα geek για είναι πραγματικά ισχυρή.


Συμπέρασμα
Cubot X10 είναι το ένα και το συνιστώ ανεπιφύλακτα την οποία χρησιμοποίησαν καλά. Μου τράβηξε από τον καλό σχεδιασμό της γέφυρας, άπταιστα ταχύτητα της γραμμής, και IP65 αδιάβροχη λειτουργία. Αλλά η συμβουλή μου είναι ότι η ελπίδα CUBOTA μπορεί να μου δώσει την εφεδρική μπαταρία. Έτσι, μπορώ να παίξω παιχνίδια και να χρησιμοποιήσετε το μακρύ αντί να χρεώνουν σε μια μέρα. Αν έχετε το πήρα, ευπρόσδεκτοι να μοιραστείτε μαζί μου. Απλά μείνετε συντονισμένοι στο 1949deal.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου